Dah 7 tahun lebih rupanya...

Top Glove Factory 4
Pejam celik pejam celik rhupenyer dah 7 tahun lebih aku koje kat Top Glove ni.....macam tak caye je...haha. Mula2 after dua bulan keje kat sini dah sibuk cari keje lain. Alasan sebab tak tahan panas and suasana persekitaran kilang yang sangat bising...serabut kepala aku...Lama gak la nak sesuaikan diri masa mula2 keje kat sini...bos pulak garang2...hahaha...

Tapi lama2 dah ok. Seronok keje kat sini. Macam-macam pengalaman yang aku belajar. My colleagues pun baik2 belaka...tersangatlah friendly....huhu
Keje kat kilang ni memang agak mencabar...untuk organisasi/syarikat yang berasaskan keuntungan ni memang asyik tengok cost pastu profit. So kitaorang memang diajar untuk bekerja dengan saaaaangat efisyen. every minute, every second must concentrate to our work...cewah...speaking plak...
Harapan aku moga aku diberi kekuatan dan kesihatan yang baik untuk terus kekal bekerje kat sini...InsyaAllah...Amin..

3 Comments

hai.. tQ sudi singgah di sini.. hope sudi komen sekali yea.. mekacehh.. =)

  1. Mmg semua org keja mcmtukan tuk bulan ptama...like me dl....

    ReplyDelete
  2. x sangka kan 7 tahun dh.. klu benti nti mesti rindu.. mcm aku dlu 12 tahun keje.. mmg rindu n menangis bila nk benti keja.. huuu.. =(

    ReplyDelete
  3. tu la pasal....bila dh lama keje kat satu tempat,kita akan rasa jiwa ni dah sebati dgn tmpat tu. nk resign pun rasa berat hati....

    ReplyDelete

Post a Comment

hai.. tQ sudi singgah di sini.. hope sudi komen sekali yea.. mekacehh.. =)

Post a Comment

Previous Post Next Post