BLOG DAH PENUH TIKUS N LIPAS...

hemmm.. nampaknya dah lama benar tak ber blog ni, blog pun dah macam terabai aje.. tp nak buat camne masa saya agak terhad nak update enti terbaru, bz dengan life, kerja dan anak2..dulu masa nak menceburi dunia blogger ni, terfikir gak ada ke masa nak berblog ni? hu2.. memang yea pun.. banyak gak masa nak digunakan untuk berblog ni kan.. tapi memang saya respect lea kat mommy2 semua yang boleh aktif berblog walaupun banyak komitmen.. he2.. salute!!

Saya ni pulak kadang2 jea boleh on9.. itupun kalau tak kerja.. dan kalau takde masalah internet.. tapi baru2 ni internet problem lak.. tu yang x dapat nak on9 walau waktu cuti pun, tengok! dah bersawang penuh tikus n lipas dah blog ni kan.. buat kawan2 yang singgah sini n komen sekali tu, terima kasih sangat2 yea.. insyaAllah saya cuba bw balik yang mana dah komen n singgah tu.. kalau lambat pun x pe kan? jangan risau.. saya akan kunjungbalas jugak blog korang nanti.. cuma lambat n cepat jea..

Oh ya.. teman ingat nak buat Segmen/GA nanti.. hope dapat sambutan lea hendaknya.. he2.. apa2 pun.. tunggu masa yang sesuai n waktu saya betul2 boleh on9 sentiasa yea! sekarang internet masih problem yang amat.. jenuh pulak nak cari Cyber Cafe semata2 nak update entri nanti kan..

0 Comments

hai.. tQ sudi singgah di sini.. hope sudi komen sekali yea.. mekacehh.. =)

Post a Comment

hai.. tQ sudi singgah di sini.. hope sudi komen sekali yea.. mekacehh.. =)

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post