Sunday, 10 March 2013

Pelik Tapi Kreatif...Kek Sambut Orang Baru


Bagaimana dengan kek hari jadi ini? Tukang masak kini meraikan keajaiban hidup dengan membuat kek berupa bayi yang baru dilahirkan.Rekaan aneh itu kelihatan seolah-olah hidup termasuk bayi yang masih mempunyai tali pusat melekat pada tubuhnya.Eeeee....kalau saya takde le lalu nak makan kek macam ni...pelik-pelik dunia sekarang....

4 comments:

  1. Seriously takkan lalu nak makan kek macam ni... hu hu hu...terasa kembang tekak bila tengok apatah lagi nak masukkan ke dalam mulut...

    ReplyDelete
  2. salam kenal..yam tag sini...tak sanggup makan kek baby ni..,hehe

    http://csmaryam.blogspot.com/2013/03/segmen-siapa-blogger-bertuah-by-anak.html

    ReplyDelete
  3. wahh...memang tak lalu nak makan kan?huhu...salam perkenalan dear!! =)

    ReplyDelete
  4. eeee.. mana lalu nk makan.. rasa mcm mkn budak jea.. eee.. merepek lea diorg ni kan..

    ReplyDelete

hai.. tQ sudi singgah di sini.. hope sudi komen sekali yea.. mekacehh.. =)